6 Şubat 2015 Cuma

Kendi Kitabını Yarat -Mim-

Sevgili Kitap Delisi Bir Kız beni muhteşem bir etkinliğe mimlemiş,kendisini çok teşekkür ediyorum öncelikle:)
1) Bir kitap yazmaya karar verdiniz. Türü ne olurdu?
Sanırım aşk yada trajedi romanı olurdu,o anki ruh halime ve aklımdaki hikayenin akışına bağlı olarak değişir bu:)
2) Bu kitabı bir serinin başlangıcı mı yoksa bağımsız bir roman şeklinde mi yazardınız?
Tek kitap şeklinde yazardım.Her ne kadar seri kitaplarını çok sevsem de aralarında favorim her zaman ilk kitap olmuştur,olaylar çok uzadığında büyüsünü yitiriyor bence.
3) Kitabınızın baş karakterinin ya da karakterlerinin isimlerini ne/neler koyardınız?
Ne tür bir kitap yazdığıma yada oluşan karakterlere göre değişir,eğer verilen isim karakterle uyum içinde değilse okumak bile zor oluyor.Ama Amelia ismini çok seviyorum.
4) Her yazarın etkinlendiği başka yazar ya da yazarlar mutlaka vardır. Peki sizinkiler hangileri?
Elimde olsa yaşayan bir Jane Austen olmak isterdim:)) Victor hugo,Kafka'nın da ben de yeri ayrı tabiki. Okuduğum her yazarın mutlaka bir özelliğinden etkilendiğimi düşünüyorum:)
5) Kitabınızın nerede geçiyor olmasınız isterdiniz? (Hangi ülke, şehir, köy vs). Ya da kitabınız kurgusal bir dünyayı anlatıyorsa orası nasıl bir yer olurdu?
Şehir yada ülke diye düşünmektense daha çok mekanları tasvir etmeyi isterdim.Ne bileyim herhangi bir ülkenin adı sanı duyulmamış bir şehrindeki sıradan insanların göze batmayan dünyaları...
6) Kitabınızı ilk olarak kime imzalayıp verirdiniz?
Hımm,zor bir soru,sanırım yazarken tavsiyeler aldığım yada yanımda olduğunu hissettiğim insana verirdim,kim olacağı meçhul hayliyle:D
7) Gelelim en önemli soruya, kitabınızın ismi ne olurdu?
Ovv,bu diğer sorudan da zormuş^^Kitabın ismine kitap bittikten sonra karar verirdim.İşin en önemli kısımlarından biri de bu sanırım.Başlığın kitabın içeriğiyle uyum içinde olması gerekiyor(en çok içerikle alakasız kitaplara sinir olduğum düşünülürse:D) 
8) Sizce kitabınızı en güzel şekilde anlatan 3 kelime ne olurdu? 
Kalbe dokunan,samimi,gerçek.
Yapmayan kaldı mı bilemiyorum ama,isteyen herkes alabilir.Yaptıktan sonra alta linki bırakırsanız ben de okumak isterim yazdıklarınızı^^Mutlu kalın,gülümsemeyi unutmayın:))

4 yorum:

  1. Yapmışsın mimi:) Çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben teşekkür ederim,çok güzel bir etkinlikti:)

      Sil
  2. Ehehe tabisi cınım sen istersin de imzalamam mııı:D

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim bu güzel yorum için öncelikle:)Şu aralar pek müsait değilim ama müsait olduğumda yazınıza bakacağım:)

    YanıtlaSil