24 Ağustos 2015 Pazartesi

Alışkanlıklar bir # listelemek


Efendim ben bir ara abartmışım şu düzen işini,her şeyi listeliyorum ama nasıl nasıl listelemek,bıraksanız odaların demirbaşlarını çıkaracağım o derece.Sadece babamın kitaplarına el atamadım çok fazla zamanımı alacak diye:D Evde en sevdiğim şey oturma odamızda vitrin- ya da o süs eşyalarının koyulduğu dolaplara ne deniyorsa- yerine boydan boya kitaplık olması.Temizlikten sonra-ki temizlik adına en sevdiğim şey kitaplık düzenlemek-karşısına oturup mest olmuş ve pelte kıvamına gelmiş biçimde onu izlemek en büyük zevklerimden biri:)) Amanın ben buraya nasıl geldim,nerden geldim?!!:D Ehehe,ne diyordum eveeet listelemeeek^^
   Ne zaman kendimi iyi hissetsem ya da umutla dolu hale bürünsem ,kafamda kelebekler uçuşsa liste hazırlarım yada bunun ihtiyacını duyarım.Yeni başlangıçlar ,hayat güzeldir gibi bir düşünceyle böyle olduğunu düşünüyorum.Bu durumu da biraz önce, bir kitabı mutlu sonla bitirdiğimde, elime kalemi alıp yeni liste hazırlamaya başlamamla fark ettim:D  Hemen hemen hepimizin bir listesi var tabi ki de,peki ben neleri listeliyorum kısaca bunlardan bahsedeyim.
İzlediğim filmleri-dizileri
İzleyeceğim filmleri-dizileri
Okuduğum kitapları-mangaları
Okuyacağım kitapları
Alacağım kitapları
Bloga yazacağım yazı başlıklarını
Kitaplığımdaki kitapları
Alışverişe çıkarken alacaklarımı(listeye pek uyulmayacak şekilde genişlese de:D)
Gün içinde gezeceğim yerleri
Mutlaka yapılması gerekenleri
Günlük-aylık-yıllık planlarımı
Unutulmaması gerekenleri
Valize koyacaklarımı
Çalışılacak konuları
Mutlu olduğum durumları
Hayallerimi
Sevdiğim cümleleri
Sevdiğim siteleri
Merak ettiğim konunun alt başlıklarını
Kitaplardan-filmlerden alıntıları
....
Bu liste uzadıkça uzar ama siz de okurken evet bu bende de var demişsinizdir mutlaka,o kadar meşgul ki zihimiz eğer bir yere not almasak bazı şeyleri düşündüğümüzle kalıyoruz sadece.Halbuki ne kadar rahatlatıcı bir aktivite listelemek, bunu ancak liste yapan anlar:) Şimdi de gidip yaptığım listeleri şöyle bir tekrar gözden geçirip aralarından yapmayı ertelediklerimi temize çekeceğim,anlaşılan bugün bayağı ''hayat güzel!'' modundayım:D 
Sizin de ilginç listeleriniz varsa ve bunları paylaşmak isterseniz buyurun efendim:)
 Kendinize iyi bakın,mutlu kalın...
(bu şarkıyı da buraya bırakıyorum:))


8 yorum:

  1. Ne güzel bir alışkanlık :)) Ben de dileklerimi , yapılacakları vs. listelemeyi seviyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşırıya kaçmamak kaydıyla gerçekten de güzel ve mutluluk verici:))

      Sil
  2. İzlediğim filmleri-dizileri
    İzleyeceğim filmleri-dizileri
    Okuduğum kitapları-mangaları
    Okuyacağım kitapları
    Sevdiğim cümleleri
    Sevdiğim siteleri
    Kitaplardan-filmlerden alıntıları
    Alacağım kitapları
    Bloga yazacağım yazı başlıklarını
    Valize koyacaklarımı
    Çalışılacak konuları
    ve nicesi gerçekten benim de listelediğim şeyler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler,listelemek güzel şey:))

      Sil
  3. Sebepsiz yere mutlu olma aktivitesi gibi bir şey liste yapmak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size can-ı gönülden katılıyorum. Hoşgeldiniz,mutluluk getirdiniz:))

      Sil
  4. Hiçbirini listelemem. Beğendiklerimi bloga yazarım, alacaklarımı da kitapyurdundaki alışveriş sepetine atarım hemen. Senin bu huyun bana Yalnız Kadınlar Sokağı'nın Ria'sını çağrıştırdı. O da herşeyi listelerdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğiniz kitap uzun zamandır görüp de bir türlü okuyamadığım bir kitaptı.Sırf Ria için okuyacağım sanırım:))

      Sil